وبلاگ

کانال فروش سفال لالجین همدان

کانال فروش سفال لالجین همدان

معرفی آدرس کانال فروش سفال لالجین همدان موضوع مورد بحث این مقاله است. صنایع دستی در ایران سابقه زیادی دارد تنوع در این زمینه زیاد است و می توان ایران را مهد صنایع دستی نامید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی معتبرین ترین کانال فروش سفال در همدان ، اسدآباد یا لالجین بپردازیم.

برای ورود به کانال فروش سفال لالجین همدان کلیک کنید:

کانال فروش سفال لالجین همدان

بهترین کارگاه سفال همدان

انواع صنایع دستی همدان

فرش و گلیم وبافی

فرش و گلیم بافی جز اصلی ترین صنایع دستی ایران می باشد. آوازه فرش های ایرانی در کل دنیا پیچیده است. از زمان های قدیم فرشبافی برای تامین نیازهای اولیه در ایران شکل گرفت و رفته رفته به متمایز ترین هنر صنایع دستی ایران تبدیل شد همچنان در بسیاری از شهره همچنان این هنر در اوج قرار دارد و فرش های شهرهایی مثل تبریز زبانزد است. علاوه بر فرش هنر گلیم بافی هم در ایران رواج دارد و جز صنایع دستی برجسته ایران می باشد

کانال فروش سفال لالجین همدان

کانال فروش سفال لالجین همدان

میناکاری

صنعت میناکاری بر روی سفال و فلزهای مثل مس در شهرهای همدان و اصفهان و سایر شهرها جز صنایع دستی دیگر مطرح ایران می باشد در مقاله قبلی راجع به میناکاری روی سفال و فلز و تفاوت آن ها بحث کردیم ماهیت هر دو چیزی مشابه هنر نقاشی می باشد زیرا ایرانیان از زمان پیدایش تمدن ها علاقه به نقاشی بر روس اجسام داشته اند میناکاری بر روی فلز در اصفهان انجام می شود که از رنگ بندی های سرد آبی و سفید بیشتر استفاده می کند و میناکاری بر سفال در همدان انجام می شود که در این روش از رنگ های گرم و طرح های شاد استفاده می شود.

برای خرید ظروف سفالی میناکاری کلیک کنید

سفال گری

صنعت و هنر سفال گری که سوغات شهر لالجین همدان است جز اصلی ترین صنایع دستی همدان به حساب می آید. هنر سفال گری با ساخت دست هنرمند و از و خاک و گل آثار و طروفی زیبا پدید می آورد. اگر سری به لالجین زده باشید خواهید دید که ظروفی که از این هنر ساخته می شود بسیار متنوع و زیبا هستند این ظروف سفالی علاوه بر زیبایی کارآمد و قابل استفاده در منازل نیز هستند.

هفت سین میناکاری

یکی از زیباترین و مرسوم ترین ظروف میناکاری ظروفی است که برای هفت سین استفاده می شود. هفت سین  سنت عید باستانی است و برای ایرانی ها بسیار مهم و محترم است استفاده از ظروف سنتی میناکاری برای این سنت زیبا را لذت بخش تر می کند. در سال های اخیر استفاده از ظروف میناکاری بسیار رواج داشته و پر مصرف ترین آنها ظروف مخصوص هفت سین می باشد

بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری شده زیبایی دو چندانی دارد. این بشقاب ها با طرح های متفاوت جهت مصارف و کاربردی بیشتر از آن تزیینی با سفال ساخته می شود و سپس با ابزارهای مخصوص میناکاری می شود برای دیدن طرح های متفاوت این بشقاب ها به صفحه فروشگاه سفال رضا مراجعه کنید

کانال فروش سفال لالجین همدان

کانال فروش سفال لالجین همدان

قیمت ظروف سفالی میناکاری شده چقدر است؟

ادغام هنر سفال و میناکاری نیازمند توانمندی و صرف زمان است و البته که برای هنر نمی توان قیمت گذاشت اما به هر حال هر محصولی قیمتی دارد که صرف هزینه برای هنر دست صنایع دستان لذت بخش است برای اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت سفال رضا مراجعه کنید

کانال فروش سفال لالجین همدان

کانال فروش سفال لالجین همدان

کلاس های آموزشی میناکاری روی سفال

از آن جایی میناکاری هنری بسیار متداول است و کسب و کارهای زیادی ایجاد کرده علاقه مندان زیادی هستند که تمایل دارند این هنر را یاد بگیرند کلاس هایی در این زمینه برگزار می شود که با کارآموزی هم می توانید این هنر را یاد بگیرید هم از این راه کسب درآمد کنید.

وسایل مورد نیاز میناکاری

برای میناکاری شما نیاز به ظروف خام سفال، رنگ و لعاب مخصوص میناکاری، سیاه قلم و پمپ های مخصوص رنگ پاشی دارید این وسایل قیمت مناسبی دارند و به راحتی قابل تهیه می باشند.

کلام آخر

در آخر می توان گفت صنعت سفال و میناکاری روی سفال جز صنایع دستی منحصر به فرد ایران است که هم بازار خوبی در ایران به خود اختصاص داده هم جز زیبایی های ایران در کل دنیا در حال شناخته شدن است این ظروف میناکاری شده هم کاربردی هستند هم برای تزیین منازل گزینه های خوبی بشمار میروند پیشنهاد می کنیم از اجناس میناکاری شده در صفحه سایت سفال رضا دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *